Ovidiu imbina cunostintele si best practice-urile de management international cu realitatile locale. Ocupand in trecut functia de Coordonator Regional (zona Moldova) a centrelor de Relatii cu Clientii pentru Airbites Romania (subsidiara a grupului Swisscom A.G.),Ovidiu SANDU a contribuit la dezvoltarea operatiunilor de gestionare a clientilor ca suport pentru cresterea de la un oras deservit in regiune la peste cinci.
Din 2007 se dedica antreprenoriatului, initiind si dezvoltand compania SAVISO – the call center (www.saviso.ro), ce ajunge in scurt timp la un numar de 20 de angajati, raspunzand la peste 190.000 solicitari ale clientilor anual cu nivel de performanta depasind media din industrie (e.g. service level, timp mediu de raspuns).
Incepand cu 2009 reia colaborarea cu DARIS (www.daris.ro), fiind in prezent partener si consultant in prima firma de consultanta in management din NE Romaniei ce introduce local conceptul de Interim Management. Ariile lui de specialitate sunt:
– Management de Proiect;
– Management Strategic
– Management Operational
– Creative Problem Solving
In 2008 obtine Diploma in Professional Management acordata de Open University Business School, UK iar in prezent se afla in ultimul an de studiu din cadrul unui program international de Master in Business Administration (MBA). Este trainer acreditat (JCI Trainer, CNFPA) iar in 2010 detine fuctia de presedintele a Junior Chamber International Iasi (www.jciiasi.ro).